Nuestro objetivo es publicar todas las ofertas de empleo que publican las empresas en sus web's

SEO Mar Alvarez. Con la tecnología de Blogger.

lunes, 18 de junio de 2018

Ofertas de trabajo en Barcelona de Serveis Municipals

Ofertas de trabajo en Barcelona de Serveis Municipals


empleo barcelona serveis municipals trabajos encontrados en internet




Nombre de la oferta:  TAQUILLES I PUNT INFORMACIÓ - PARC ZOOLÒGIC  Referencia:  548-ZATEC701 
Tenim previst incorporar de manera temporal per reforç d’estiu personal per Taquilles i Punt d’Informació pel Parc Zoològic.

LES FUNCIONS A REALITZAR SERÁN:
- Atenció als visitants del Parc Zoològic en taquilles i punt informació.
- Taquilles: venda d'entrades, quadre de caixa i informació del parc.
- Punt informació: atenció al soci del club, informació activitats del parc

REQUISITS:
Persones amb capacitat de treball en equip, comunicació, treballar disciplinadament, puntualitat, responsabilitat, orientat al client i empatia.
Preferentment persones amb un Cicle Formatiu de Grau Mig i/o Superior relacionats amb Turisme i/o Administració.
Idiomes: Català, Castellà i Anglès (nivell conversa).
Ofimàtica a nivell d’usuari.
Disponibilitat immediata total i caps de setmana.

OFERIM:
Contracte temporal i a jornada parcial.

IMPRESCINDIBLE PER PARTICIPAR EN EL PROCÈS DE SELECCIÓ: Emplenar tots els camps del perfil (experiència, historial acadèmic, dades personals, etc.), així com adjuntar els següents documents: CV, Titulació acadèmica, DNI i número de Seguretat Social i aquelles acreditacions que constin al CV (nivell d’idiomes, carnets, etc.). No s’acceptaran candidatures que no compleixin amb aquest requisit.
Nombre de la oferta:  ASSISTENT/A CUIDADOR/A - PARC ZOOLÒGIC  Referencia:  556-ZCUID701 
El Zoo de Barcelona té com a principal missió ajudar a la conservació de la fauna silvestre i a la biodiversitat del món, complementant el seu treball amb el d’altres zoos, institucions i centres universitaris i científics.

Tenim previst incorporar de manera temporal Assistents de Cuidadors al Parc Zoològic per reforç d’estiu.

Funcions i tasques: Condicionament i neteja de les instal•lacions de les diferents seccions del Zoo (Primats, Aviari, Terrari, etc.), preparació del menjar animal i supervisió dels animals de la col•lecció inclosos en els torns assignats.

Abstenir-se candidats que no compleixin aquests requisits:
• Estudis relacionats amb els animals: CFGM/CFGS, ATV, formació Granja-escola o similar.
• Imprescindible interès per a treballar en un entorn natural i amb animals.
• Busquem personal responsable i amb alta atenció als detalls per a seguir correctament els protocols assignats.
• Català i castellà parlat correctament.
• Disponibilitat de dilluns a diumenge en torns de matí/tarda i caps de setmana, segons quadrant 5 dies a la setmana.
• Contracte temporal
• Molt valorable: Disposar de carnet de monitor de lleure i certificat de penals, així com aportar experiència com a monitor de lleure. En aquests casos s’acceptaran Graduats/ades en Biologia o similar.
• Molt valorable: aportar experiència/pràctiques desenvolupant tasques similars en instal·lacions zoològiques, granges, centres de capacitació agropecuària, etc.
• IMPRESCINDIBLE: Crear-se un perfil i emplenar tots els camps del mateix (experiència, historial acadèmic, dades personals, etc.), així com adjuntar: CV, Titulació acadèmica, DNI i número d’afiliació a la SS.

Què oferim?
• Possibilitat de treballar en un entorn natural on a través de la tasca d’Auxiliar de Cuidador pots col•laborar en la conservació de la fauna i preservació de la biodiversitat.
• Formació inicial del lloc de treball a càrrec de l'empresa.
• Contracte temporal per reforç d’estiu.
• Jornada laboral completa.
Nombre de la oferta:  ATENCIÓ USUARI - PARK GÜELL  Referencia:  525-BPAGU701 
Precisem incorporar personal durant la temporada alta del Park Güell. Les seves funcions seran:
Atendre als visitants en català, anglès i altres idiomes (preferentment rus, xinès, japonès), cobrar les entrades, controlar els accessos dels visitants, informar i donar indicacions sobre aspectes com horaris de visita, accessos al parc, etc.

Requisits:
-Estudis vinculats al sector del Turisme (CFGS Hostaleria i Turisme, Grau o Diplomatura en Turisme) o experiència demostrable equivalent en atenció al client i turistes.
-Idiomes: Català, Castellà i Anglès nivell alt. Valorable altres idiomes.
-Disponibilitat d’incorporació immediata.
-Disponibilitat de dilluns a diumenge de 8:00 a 22:00 hores. Els horaris aniran en funció del quadrants laborals.
-És requisit imprescindible emplenar tots els camps del perfil i adjuntar una còpia del DNI, número d'afiliació a la SS, Titulació i CV. No s’acceptaran candidatures que no compleixin amb aquest requisit.

Oferim:
-Contracte temporal.
-Jornada completa en funció de quadrant laboral.
-Formació inicial.
Nombre de la oferta:  RESPONSABLE RELACIONS LABORALS – DIRECCIÓ CORPORATIVA PERSONES  Referencia:  496-BRRHH404 
En dependència directa de la Direcció de Gestió de Persones i Desenvolupament de BSM, busquem un/a Responsable de Relacions Laborals

Les seves responsabilitats seran l’activitat emmarcada dins de l’àmbit de les negociacions col·lectives, negociacions amb els Representants dels Treballadors/es i gestions pròpies d’Administració de Personal coordinant l’equip adscrit a aquesta àrea.

Les seves principals funcions seran: coordinar i gestionar les relacions laborals col·lectives amb els representants dels treballadors i el Comitè d'empresa amb la finalitat de mantenir unes relacions laborals òptimes; dirigir, coordinar i supervisar les tasques de l’equip d’administració de personal i gestionar aquest equip.

Busquem una persona amb bones capacitats comunicatives, orientació a les persones, compromesa amb els valors de BSM, empàtica, amb capacitat de negociació i facilitat de tracte.

Requeriments imprescindibles:
• Estudis de Dret o Relacions Laborals.
• Experiència professional mínima de 5 anys en matèria de relacions laborals, negociació de convenis i/o interlocutor/a amb els sindicats i en gestió/administració de personal (nòmina, contractació, Seguretat Social, ...).
• Domini del català i castellà.
• Experiència en Gestió d’equips.

Valorable:
• Estudis d’especialització en matèria de RRLL

Oferim:
Contracte inicial de 6 mesos, continuació segons vàlua.
Incorporació immediata.

NOTA: Les candidatures inscrites en aquesta oferta seran estudiades pel nostre equip de Consultoria i Desenvolupament. Si en el termini d'un mes no ens hem posat en contacte amb tu, significarà que no encaixes completament en el perfil de l'oferta publicada. No obstant això, i si no s'indica el contrari, guardarem la teva informació a la nostra base de dades per a futures oportunitats que poguessin sorgir.
Nombre de la oferta:  AUXILIAR D'APARCAMENTS  Referencia:  547-BAPAR701 
PER AQUEST PROCÉS DE SELECCIÓ COL·LABOREM AMB BARCELONA ACTIVA. SI ESTÀS INTERESSAT/DA EN PARTICIPAR, CLIKA AL SEGÜENT LINK: https://treball.barcelonactiva.cat/porta22/cat/activitats/edit-ws/vols-treballar-d-auxiliar-d-aparcaments-a-bsm.do?idActivitat=860364
Es precisa incorporar personal operatiu per la Unitat d'Aparcaments per reforç d'estiu com auxiliar d'aparcaments.
• Control d'accessos als aparcaments, atenció al client i donar informació comercial.
• Gestionar els tràmits dels abonats (contractes, lloguer de places, etc.).
• Control i manteniment de les instal·lacions en condicions òptimes.
• Utilització de la moto per assistència a altres aparcaments de B:SM.
Requisits:
• Disponibilitat en torns de matí, tarda, nit i caps de setmana. Temps parcial, segons quadrant, de dilluns a diumenge.
• Imprescindible conductor habitual de moto (125 cc). Carnet A1 de moto o carnet B amb més de tres anys d'antiguitat i experiència en conducció de moto. Coneixements de conducció per la ciutat de Barcelona."
• Orientació al client i amb habilitats comercials.
• Català i castellà parlat correctament. Valorable coneixements en altres llengües.
• Informàtica a nivell usuari.
Oferim:
• Contracte temporal a Temps Parcial
• Formació del lloc de treball a càrrec de l'empresa.
Nombre de la oferta:  PERSONAL PER LA UNITAT D'AGENTS CÍVICS  Referencia:  544-BAGCI801 
PER AQUEST PROCÉS DE SELECCIÓ COL·LABOREM AMB BARCELONA ACTIVA. SI ESTÀS INTERESSAT/DA EN PARTICIPAR, CLIKA AL SEGÜENT LINK: https://treball.barcelonactiva.cat/porta22/cat/activitats/edit-ws/vols-treballar-d-agent-civica-a-barcelona-4-de-juny.do?idActivitat=860314

Actualment cerquem Agents Cívics per reforç de la unitat tant en jornada completa com en jornada parcial.

La funció d'agent cívic/a és promoure el civisme a la ciutat de Barcelona i desenvolupar les tasques per prevenir comportaments i actituds inadequades en l'espai públic i esdeveniments que tenen lloc a la ciutat. Es tracta de cercar la conscienciació, les actituds i els comportaments cívics de les persones per una convivència adequada. Tipologia d'actuació: Informar, Requerir, Advertir i donar avís a Guàrdia Urbana. Tasca d'INFORMACIÓ/ MEDIACIÓ, no de sanció.

Busquem candidats i candidates amb una clara vocació de servei a la clientela, que li agradi tractar amb les persones, obert/a, amb bona capacitat de comunicació, d'aprenentatge i d'assertivitat, amb caràcter conciliador, que sàpiga prendre una posició neutral.


REQUISITS:
• IMPRESCINDIBLE ADJUNTAR CV CARNETS DE CONDUIR, DNI, Num SS i Titulació, així com emplenar tots els camps corresponents a les dades personals, formació acadèmica, experiència, idiomes, etc.. No s'acceptaran candidatures que no compleixin amb aquest requisit.
• Estudis: Batxillerat, FPII, CFGM o CFGS. Molt valorable aportar formació en mediació i/o atenció al client.
• Experiència: Mínim 6 mesos d'experiència en atenció a la clientela i gestió de reclamacions.
• Idiomes: Català, Castellà nivell alt/nadiu i Anglès nivell B2
• Carnets: Carnet de cotxe o moto amb un any d’antiguitat.
• Disponibilitat horària:
>Vacants jornada completa: 37,5 h setmanals. Disponibilitat de 8 a 21h de dilluns a diumenge, amb distribució del servei en dos torns (matí i tarda). Els caps de setmana es treballaran de manera rotativa.
>Vacants jornada parcial (30-40%): 12 h diàries distribuïdes en dissabtes, diumenges i festius de 8:25h a 20:25h


OFERIM:
• Contracte temporal fins a finals de Setembre
• Formació inicial del lloc de treball

Nombre de la oferta:  ESPECIALISTA ELECTRICITAT - DIVISIÓ ANELLA OLÍMPICA  Referencia:  443-BANEO603 
En dependència directa del Cap de Serveis Tècnics i Manteniment, de la Divisió d’Anella Olímpica, busquem un/a Tècnic d’Instal·lacions especialista en matèria d’Electricitat. La persona seleccionada, s’incorporarà a la Unitat de BSM, que és un conjunt monumental format per espais de referència a la ciutat, com ara l'Estadi Olímpic de Montjuïc Lluís Companys, el Palau Sant Jordi, el Sant Jordi Club i l'Esplanada de l'Anella, llocs on tot és possible.

Les seves principals responsabilitats seran:

• Revisió i control del pla de manteniment, coordinant amb els mantenidors existents les tasques associades segons el calendari d’actes i esdeveniments previstos.
• Seguiment i verificació de les intervencions de manteniment preventiu, correctiu i normatiu.
• Seguiment i planificació del manteniment legal a realitzar a les instal·lacions.
• Control, supervisió a l’equip de manteniment tècnic. Ser un referent per aquest equip.
• Control pressupostari de l’àrea assignada.
• Donar servei o resposta a altres departaments de la unitat de negoci en serveis tècnics i manteniment de les instal·lacions.
• Ser pro actiu en la detecció de les necessitats o millores de la Unitat de negoci a nivell tècnic.
• Analitzar i valorar la viabilitat de possibles projectes, a nivell tècnic i funcional, amb la possibilitat de col·laborar en la seva redacció definitiva.
• Fer el seguiment de les obres vetllant per l’activitat del negoci, així com coordinar les interaccions de l’obra en la Unitat de Negoci.
• Disponibilitat plena per donar cobertura a esdeveniments.
• Donar suport al departament d’operacions analitzant i supervisant la informació tècnica dels esdeveniments a realitzar donant resposta a tots els aspectes tècnics que puguin sortir en el conjunt d’un acte (planificació, funcionament, ...)
• Control dels equips i materials en contacte directe amb el públic derivats del mateix esdeveniment a nivell tècnic.
• Garantir que el client faci ús dels mitjans disponibles a l’edifici sense que això representi un risc per la instal·lació.

Requeriments imprescindibles:
• Estudis d’Enginyeria Tècnica Industrial en electricitat o titulació equivalent.
Es valoraran altres titulacions en enginyeria industrial o Enginyer Tècnic de l’Edificació amb coneixement d’instal·lacions elèctriques contrastables.
• Experiència professional vinculada al Facility Management d’edificis, preferiblement edificis de pública concurrència.
• Experiència i coneixements demostrables en matèria d’Electricitat.
• Coneixements d’ofimàtica nivell usuari (M.Word, M.Excel ).
• Coneixements d’Autocad / Revit per la realització d’esquemes elèctrics.
• Domini de les dues llengües oficials Català i Castellà.


Valorable:
• Ús d’eines GMAO i TCQ
• Seguiment d’execució d’obres i projectes d’obra civil e instal·lacions
• Coneixements en instal·lacions de climatització, aigua sanitària, estructures, treballs en alçada.
• Coneixements i/o experiència en muntatges d’escenaris o fires.
• Carnet de conduir i vehicle propi.
• Anglès nivell B1 o similar.


Oferim:
Contracte inicial de 6 mesos, continuació segons vàlua.
Incorporació immediata.

NOTA: les candidatures inscrites en aquesta oferta seran estudiades pel nostre equip de Consultoria i Desenvolupament. Si en el termini d'un mes no ens hem posat en contacte amb tu, significarà que no encaixes completament en el perfil de l'oferta publicada. No obstant això, i si no s'indica el contrari, guardarem la teva informació a la nostra base de dades per a futures oportunitats que poguessin sorgir.



Para registrarse hay que hacerlo desde aquí: BSM

No hay comentarios :

Publicar un comentario